Wednesday, January 15, 2014

very bad everyone

Last Saturday was my stretching teacher’s birthday so, Happy Birthday Bernard!
And even though in the last class I think I broke some leg muscles and my mom and I are the worst of the class, and he let’s us know by saying “mother and daughter, very bad!” I belive that some day this classes will work and I’ll be very flexible...

“molt malament totes”
B: Molt malament totes, no és tant difícil!

El dissabte passat va ser l’aniversari del meu professor d’estiraments així que: Felicitats Bernard!
I tot i que a l’última classe crec que em vaig trencar un múscul de la cama i la meva mare i jo sempre som les pitjors de la classe, i ell ens ho fa saber dient “mare i filla, molt malament!”, tinc fe que algun dia funcionaran i seré molt elàstica…

“muy mal todas”
B: Muy mal todas, no es tan difícil!
El sábado pasado fue el cumpleaños de mi profesor de estiramientos asi que: Felicidades Bernard!
Y aunque en la ultima clase creo que me rompí un músculo de la pierna y mi madre y yo siempre somos las peores de la clase y el nos lo hace saber diciendo “madre e hija, muy mal”, tengo fe que un día funcionaran y día seré muy elástica…


No comments:

Post a Comment